Sunday 22 March 2009

1992-2009: STILL ZAMANFOU













Zamanfou is a state of mind where one cares about nothing at all in file except his own fat ass and even too much about the latter. Not to be mistaken with "selfish son-of-a-bitch". Commonly also reffered as "starhidismos' or "ohaderfismos" depending on the social class and age of the encounter.
Man, don't even try to work with this guy, he is completely zamanfou.





Άγχος, στρες και αγωνία σου τη στήνουν στη γωνία
τι να πάρω τι να αφήσω κάποιον πρέπει να πουλήσω
Και γιατροί και δικηγόροι μου τα παίρνουν με το ζόρι
κάπως πρέπει ν' αντιδράσω κι όλα τούτα να τα βράσω
κι έτσι βγαίνω καπνίζω τα πίνω Ζαμανφού
Βγαίνω καπνίζω τα πίνω Ζαμανφού
Όποτε είχα μια γυναίκα πάντοτε ήθελα άλλες δέκα
Είχα γκόμενα μοντέλο και μου έλεγε όλο θέλω
και γυναίκα από σόι που ένας φίλος μου την τρώει
με παράτησαν κι οι δύο και την έκανα λαχείο
πίνω καπνίζω
Μου αρέσει να ξοδεύω και την τσέπη μου παιδεύω
Μα καλύτερα στον άσο παρά άγχος μην τα χάσω
Και τι έχεις πια να χάσεις σου τα παίρνουν πριν τα πιάσεις
Κι απ των τάξεων την πάλη προτιμάω την κραιπάλη και
Βγαίνω καπνίζω τα πίνω Ζαμανφού
Βγαίνω καπνίζω τα πίνω Ζαμανφού
Το νόημα το βρήκα και μην πεις πως δεν στο είπα
Το πρόσωπό μου αλλάζει και η νύχτα με φωνάζει
Βγαίνω καπνίζω τα πίνω Ζαμανφού
Βγαίνω καπνίζω τα πίνω Ζαμανφού
Βγαίνω καπνίζω τα πίνω Ζαμανφού
Βγαίνω καπνίζω τα πίνω Ζαμανφού


No comments:

Post a Comment